Saturday, September 3, 2011

Pointless.

Sisters :)
I look fat gosh.

Hello everyone.
I went to a trip this holiday.
Koh Lipe, Thailand.
Hmmp seriously speechless to this trip, I will find a time to post something about it :)
And I swear, this trip will be my most memorable trip ever. 
Okay eventually I decided to use Chinese to write this post.
在這次的旅行 我遇見了一個人
我回來了 很積極地尋找 
可是在這個茫茫人海中
你告訴我吧 要如何尋找一個你連名字都不知道的人
那位 我不知道你有沒有也一樣在找我
我們有緣會再見 ;D

最近的我又很emo去
不好意思大家 又讓你們擔心了
最近又發生了很多事情
很多我意想不到的事情 zzz
然後最近的我很容易有感而發
輕易掉眼淚真是不如我所願
原諒我.

我最近好像傷害很多人 唉
對不起 真的對不起
原諒我以沉默了結一切
因爲我真的不知道我還可以怎麽樣
如果這樣子讓你不開心了
抱歉。

然後 as you know 
我也很厲害講沒關係
我不會跟你講你這樣我不開心
我不會跟你講你這樣傷害了我
我不會跟你講你這樣我很失望
沒什麽關係 一句帶過
簡單利落。

PMR 剩下不到一個月的時間了
大家要加油 :)
PMR 就拼個8A 回來
其實我也不知道我能不能..
好啦 加油 !
All the best o :P

倒數 29 天.



No comments:

Post a Comment